Podstawowy trzon aplikacji eKancelaria KORESPONDENCJA umożliwia pracę z dokumentem papierowym jaki dokumentem elektronicznym np. ePUAP, email zarówno w trybie EZD jak i tradycyjnym ze wsparciem systemu informatycznego.
Funkcjonalność:
-
rejestrowanie pism przychodzących, wychodzących i wewnętrznych do różnych rejestrów korespondencji,
-
rejestrowanie pism papierowych, elektronicznych z ePUAPu oraz poczty elektronicznej w jednolity sposób,
-
tworzenie wspólnej bazy klientów przy rejestracji pism i spraw,
-
dołączanie treści dokumentów w formie elektronicznej z automatu, z pliku, z szablonów i ze skanera,
-
wielopoziomowa dekretacja i przekazywanie pism do podległych komórek organizacyjnych i pracowników wraz z adnotacjami i uwagami z dekretacji,
-
możliwość zwrotu niewłaściwie zadekretowanego i przekazanego pisma,
-
możliwość tworzenia dowolnej ilości kopii pisma,
-
automatyczna rejestracja historii pisma, możliwość dodania dodatkowych wpisów do historii pisma,
-
możliwość wyszukiwania pism według różnych kryteriów,
-
możliwość anulowania pism,
-
rejestrowanie spraw w oparciu o pisma przychodzące, wychodzące i wewnętrzne,
-
automatyczna numeracja spraw według zdefiniowanej struktury znaku sprawy,
-
klasyfikowanie spraw zgodnie z rzeczowym wykazem akt,
-
możliwość wyszukiwania spraw według różnych kryteriów,
-
automatyczna rejestracja historii sprawy, możliwość dodania dodatkowych wpisów do historii sprawy,
-
automatyczne generowanie metryki sprawy,
-
integracja z Biuletynem Informacji Publicznej,
-
integracja z ePUAPem w zakresie odbioru i wysyłki pism :
-
z podpisem elektronicznym,
-
z profilem zaufanym,
-
bez podpisu
-
możliwość integracji z wieloma składami ePUAP wraz z nadaniem uprawnień do wielu składów (domyślny/ESP/...).